loading...
پاپ موزیک l نبض موزیک l نبض دانلود
تبلیغات
pourya بازدید : 7 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ پیمان زارعی 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پیمان زارعی با نام به خاطر تو با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : پیمان زارعی ، تنظیم : نیما بهادری فرد ، میکس و مستر : احسان احمدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پیمان زارعی با نام به خاطر تو :

درکم کن می دونم می تونی

چترم باش تو شب بارونی

من دنیام باور حرفاته

قلب من تو کف دستاته

قلب من تو کف دستاته

به خاطر توئه این همه دل خوشی

تو که با خنده هات قصه رو می کشی

من و تو با همین تا ته زندگی

داری برای من همیشه تازگی

داری برای من همیشه تازگی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی با نام به خاطر تو

♫♫♫♫♫♫

باور کن تو فقط می دونی

از دنیا غم و بر گردونی

حس کردم که پر از ترددی

می دونم حسم و فهمیدی

می دونم حسم و فهمیدی

به خاطر توئه این همه دل خوشی

تو که با خنده هات قصه رو می کشی

من و تو با همین تا ته زندگی

داری برای من همیشه تازگی

داری برای من همیشه تازگی

MP3 – 320

Peyman Zarei – Be Khatere Toe

MP3 – 128

Peyman Zarei – Be Khatere Toe

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 536
  • کدهای اختصاصی